Monday, July 20, 2009

ini hadiah dari mama utk sayg...


semalam percubaan kali kedua tidak berjaya.percubaan pertama aku beri susu formula bebelac,kesannya babyku muntah-muntah banyak sangat .babyku muntah beberapa kali,yg paling aku sedih bila baby ku muntah hinggakan muntah tu melambung habis muka dan badan dia...bila perut dan kosong baru stop muntah tu, semalam aku melakukan percubaan kali kedua dgn beri bayiku susu dumex,sangkaan ku kalinie berjaya,rupanya setelah sejam baby ku mula muntah2....sayang..maafkan mama....aku tak sanggup lagi tuk lihat bayiku dalam keadaan macam nie.aku mula bertekad dalam diri aku,aku akan teruskan jugak pemberian susu badan ,itulah susu yg sesuai dan terbaik utk baby ku alya.walaupun aku bekerja aku masih lagi mampu beri susu yg cukup utk baby ku,langkah pertama aku mula mengambil makanan yg memperbanyakkan susu ,disamping sayur dan susu,aku jugak mula amalkan makan kurma..di samping berdoa semoga susuku tetap banyak..murah rezki anak mama..alhamdulillah...arinie aku sediakan 6 botol susu...bila masa free jer,aku sure gunakan peluang nie perah susu..makin kerap aku pam susu makin banyak susu..sebelum nie pam yg aku gunakan jenis manual,atas keperihatinan suami,suamiku belikan aku pam jenis elektrik,thanks sayang..dgn sokongan dan bantuan suamiku,sampai kesaat nie aku masih dapat menyediakan susu yg cukup utk babyku..abg..terima kasih banyak2..anak mama alya..semoga anak mama berjaya dunia dan akhirat..amin...inilah hadiah istimewa dari mama..