Wednesday, August 19, 2009

GILER TUDUNG...



Wah ari selasa lepas,balik ja keje terus ke umah mak ambik anak,masa tu ada jiran aku shimah jual tudung yg sepupu dia ambik dari KL,punya lah lawa harga murah beb,adik aku hantam tudung selendang selai,aku plak hentam 6 helai tudung yg selendang yg ada batu2 tu,aku ambik color pink,hitam,hijau coklet,ijau lumut,merah n krim.tudung yg jenis butang kat belakang plak aku hantam selai warna unggu (warna biji kundang),semua 7 helai Cuma rm145.00 jerk.pilih punya pilih sampai nak magrib dah ,aku apa lagi kelam kabut la masukkan brg baby lam kete n terus pecut balik,sampai ja umah kebetulan hubby aku dok nunggu dah anak gan bini dia nie,bila aku habak ja kat hubby aku kata aku ambik tudung 7 helai,hb said” amboi mama agak2 la nak ambik pon..awat banyak sangat” hehehe..aku plak said “ ala shopping bukan tiap2 bulan ,setahun sekali pun lum tentu,anak kecik payah nak kuar beli tu yg beli siap2 tu,lagipun murah plak tu “(cewah aku punya alasan leh tahan) hb said “ ok lah ok lah…huis..cerah kepala laki dia noh”..hehhe