Wednesday, August 19, 2009

WA...HAPPY OOOO



Semalam kan my famly mai umah ,depa balik dari kenduri arwah kat kampong aku di bemban..mak aku bawak mai kat aku lauk pauk kenduri,ada gulai nangka,ikan goring,ayam masak kicap,durian,pulut durian..wah banyak n sedap2..tapikan ..aku nengok ja lah sebab takleh nak makan pulut gan gulai nangka (baby kembong plak)..hehe…semalam kan masa kita semua sembang2 gelak2 kat hall..hb siap gitau myb famly lagi ,hb said“ semalam kan kak long masak ayam masak merah,sedap..masa dia dok masak abg long bau wanginya” mak said” pandai plak masak noh”..abah aku plak aku nengok dok senyum senyum,mesti dalam hati dia bangga anak pompuan dia masak sedap utk suami dia..hehehe….namak sangat la kata slamanie aku tak penah pegang sendok kat dapoq (jarang beb) nak gitau hampa,kalau hampa masak kat umah aku ,jgn dok pi carik tok aji na moto,aku tak guna tau,aku tak erti nak guna..(aku tak diajar oleh mak aku utk guna tok aji naik moto)..hehehe…pas semua org dah balik,aku said kat hb “ abg nak makan apa esok,ayg nak masak?”,hb said “ takpa rest ja,sok kita makan kat kedai plak”,I said” ish ok ka” (malu2 kuceng plak,dalam hatinie yahoo..berbunga riang ria la katakan)