Sunday, October 4, 2009

raya oooo raya

nie lah anak aku alya..nie pic sehari sebelumm raya

nie lah famly kecil kami,temanya warna coklat..

nie plak model2 bertaraf world..kak2 ipar aku n adik ipar
,aku cam biasalah slow profile..keh keh leh gitu?


nie pic famly hubby aku,besar gaks kan,,ada lagi sepasng miss
sebab diorg keje,biras n abg ipar aku..


nie sume cucu2 8 org semua..bulan nie insyaallah tambah
lagi sorg boy plak..




weh....dah lama la aku tak update blog nie....korang sume raya kat mana tahun nie? umah mertua? umah parent? kalau macam aku lagi senang kan ,tiap2 tahun raya umah parent n mertua,untungnyer dapat hubby yg dekat sangat..hehehe..raya tahun nie sangat bermakna sebab aku gan hubby dapat beraya dgn permata hati kami nur alya ,9hb5 nie alya genap 5 bulan,comel,kiut ,pandai..geram aku...raya pertama my hubby keje petang so pagi sempatlah kitaorg beraya cuma rushing sket lah kan,di pagi lebaran kami bermaafan bersama parent aku,then kami cepat2 ke umah mertua bermaafan plak kat sana,umah famly hubby aku meriah dgn kakak2 ipar n abg2 ipar,adik ipar serta anak sedara aku yg 7 org tu..wa..gamat ooo meriah betul...lepas makan kitaorg mulalah sesi bergambar,kiranya time tu pakat2 jadi model lah kan..hehehe...sory yer pic famly sebelah aku ,aku terlupa nak ambik hari raya tu,takpa raya haji nanti korang leh layan ok..nie pic famly hubby aku..jom layan..adoilah aku lupa nak snap gambaq juadah raya..alah layan jer apa yg ada ok..