Wednesday, November 11, 2009

murah rezeki...

RABU...

syukur alhamdulillah,harini susu ku menampakkan hasil yang sangat memberangsangkan..brest ku cepat penuh lah,lunch aku balik pump alhamdulillah,1 sesi mengepump aku dapat 6oz, bila aku pump sebelah kiri,sebelah kanan plak menitik,bila aku pump sebelah kanan,belah kiri plak menitik..alhamdulillah...lega hati aku..untuk pengetahuan korang semua,arinie baby alya makan dengan lahap n banyaknya..kemarin aku bagi babay alya bancuhan 1 sudu growel with susu,baby alya makan sikit jerk tak habis,myb kekenyangan susu kot sebab sebelum makan baby alya dah menyusu seround...
arinie lunch time,baby alya bangun tido jerk aku kasi dia makan dengan bancuhan 2 sudu growell with susu,amboi 3x... lahapnya dia makan,adik aku suap baby alya,berselera sungguh dia makan,bila adik aku lambat ja suap dia,mulalah tangan dia tu nak pegang sudu tu myb mintak dicepatkan kot..hehehe...baby alya makan sampai licin itupun macam tak cukup jerk,macam nak lagi..hehhe dah sayang cukup utk harinie..so diendingkan dgn air kosong,pastu aku susukan dia plak (nak hilangkan ketagih baby alya mau direc feeding plak) elok jer baby alya sedang minum susu tetiba jerk aku rasakan dia cam gigit sket then aku nengok kembang kempis hidung baby alya..huh aku dapat rasakan ada sesuatu yg akan berlaku..suspen nie...betoi jengkaan aku...tetiba jer....PRUB..PRUB....aha korang dah dapat teka? hekehkeh keh..baby alya membuang lah....dasyat kan ...terus baby alya senyum2 plak kat aku..
cerdik sungguh anak mama nie...dah membuang atas mama leh senyum plak..