Thursday, November 19, 2009

walker budak comei..

nie sun flower motor buaian alya,comei kan macam budak comei tu..

budak comei tu di suap oleh mak ngah dia,sampai terangkat kaki


nie alya dgn pak su,paksu suke layan,alya pun syok la


jeng jeng jeng..beg sun flower alya lawa kan kan kan



eh eh baby kat pic box tu macam muke alya lah kan kan kan..




sabtu lapas aku gan hubby pegi shopping complex c-mart,kitaorg nak gi beli walker budak comei nie..takkan lah budak comei nie dok baring n meniarap jerks kat so sesekali nak jugak duduk macam orang besaq kan..so pilih punya pilih jeng jeng jeng pink color lagi kelas gitu...










bukan setakkat walker jaa budak comei tu dapat,beg bunga pun budak comei tu dapat jugak..ish la sapa mama dia nie baby dah ada beg..ish ish..pastu aku dgn adik aku apa lagi pakaikan lah baby alya tu dgn beg baru dia tu ,abah aku kata " ish lah..hampa buat alya macam2 noh" hahahaha..pakat bergelak berderai...










alya punya buaian sun flower kat rumah kuarters,aku dah angkut letak kat rumah mak aku ,sebab kalau alya bersama aku kat rumah kuarters,aku tak pakai buaian dah,aku suke tidurkan alya kat atas tilam,so alya alhamdulillah budak comei tu takdak masalah kalau tidok buaian or tido atas tilam,dua2 okeh jerk..










hah korang nak tau dak,baby alya dah 6 bulan ,so mak ngah dia (adik perempuan ku) hadiahkan budak comei tu set bekas makanan dia,so aku dah mulakan solid food untuk alya ,alya tak makan nestum biasa macam kat pasaran,alya makan growell fomula khas dari prof dr..lupa plak,tapi kalau korang nak beli boleh dapatkan secara online ,ini produk salindah. ataupun korang boleh dapatkan kat farmasi terpilih..kalau kalau tak sempat nak buatkan bubur nasi so inilah second choice kat baby korang sebab 100% asli tanpa pengawet,tanpa pewarna yg terdapat dalam nestum okeh,tekstur growell nie sangat halus okeh..selalunya aku akan campurkan growel nie dgn susu badan...k lah layan gambaq dulu nanti aku update len..